כל בר דעת יודע כיום, כי ביצוע סינרגיה של וואטספ עם כלי התמיכה והשיווק שיש כיום, מהווה צעד פשוט ענק, ובוודאי חשוב לכם לדעת בדיוק למה. ובכן, שיווק בוואטספ ישים באמצעות שלושה היבטים מרכזיים – האחד, הוא מציע תמיכה בקהל היעד והזדמנויות שיווקיות המשפרים את חווית הלקוח.
השני, וואטספ נחשבת כבר לאפליקציית המסרים הכי נפוצה שיש כיום, בעודה פותחת לכם שווקים חדשים. השלישי, וואטספ מהווה ערוץ שיווק גמיש ואפקטיבי לשם התקרבות אישית עם אנשי הקשר. מוטב שתיהנו מקריאה מתחילת המאמר הנ"ל ועד לתומו, וכך תגלו אינפורמציה רבה על – שיווק בוואטספ – כך תשתמשו בזה נכון.
האם שיווק בוואטספ יעיל מכורח היותו אוטומציה לשאלות ולתשובות של צרכנים?
אין כל ספק, כי שיווק בוואטספ יעיל מכורח היותו אוטומציה לשאלות ולתשובות של צרכנים. הוא מציע מנעד רב של תגובות ושל אוטומציות על מנת להאיץ את תהליך התמיכה של קהל היעד, או לחלופין להפחית את עומס העבודה שלכם.
באפשרותכם למחוק מענה או הודעות מהירות בהקשר לשאלות שכיחות. ואם נצעד צעד אחד יותר קדימה, באפשרותכם גם להפוך את רצף הכניסה לכדי אוטומטי, על מנת להציג את מרכולתכם לקהל יעד אופציונלי, כמו גם לאסוף משובים כאלו ואחרים.
האם שיווק בוואטספ אפקטיבי בשל היותה אפליקציה של מסרים הכי פופולרית כיום?
יודעי דבר או שניים מדווחים, כי שיווק בוואטספ אפקטיבי בפרט נוכח העובדה שמדובר אודות אפליקציה של מסרים שהכי פופולרית כיום, כאשר המספרים מעידים על יותר משני מיליארד בני אדם שכבר עושים שימוש כיום בוואטספ, מה שבהכרח הופך אותה למובילה בשוק של אפליקציות של מסרים מידיים.
בין היתר, נודעת הפופולריות שלה מעצם היותה ניתנת ללא כל גבייה של תשלום ללקוחות, ומכורח היותה מחליפה שיחות טלפון או הודעות SMS, שבמקומות אחרים נגבה עליהם תשלום. מה שהופך אותה למועדפת על ידי המון אנשים, ונפלאה לשם שמירה על קשר עם חברים טובים או קרובי משפחה במרחבי העולם, שרק צריכים להצטייד מראש במספר הטלפון, בשביל להתחיל, והאפליקציה האינטואיטיבית הזאת תשרת אותם נאמנה.
האם שיווק בוואטספ נחשב כמושכל מכורח ההיתכנות לשלוח הודעות שיווקיות יותר רלבנטיות?
האם יצא לכם להתוודע לוואטספ עסקים? במידה וכן, בוודאי תסכימו אתנו, כי שיווק בוואטספ נחשב כמושכל מכורח ההיתכנות לשלוח הודעות שיווקיות יותר רלבנטיות, בעוד היא מציעה היתכנויות כמעט בלי כל מגבלה למעורבות. הודעות, עדכוני סטטוס, אימות דו שלבי, או גם תזכורות, הם חלק מזערי ממה שיש לוואטספ עסקים להציע לכם.
במקום לשלוח דואר אלקטרוני בתפוצה ענקית, אתם פשוט יכולים להוסיף הודעה חביבה בוואטספ העסקי שלכם, וליהנות מערב רב של לקוחות פוטנציאליים. לעתים קרובות עדכון של הודעה לאלתר מגיע בדיוק בשיא הנוחות וברגע הנכון.
האם שיווק בוואטספ נכון לכם, משום שהוא מאפשר להגיע לכל בני האדם ובכל רגע נתון?
מן הסתם, שיווק בוואטספ נכון לכם, נוכח העובדה שהוא מאפשר לכם להגיע לכל בני האדם ואף בכל רגע נתון. בעוד וואטספ לעסקים בהכרח מהווה סוג של ערוץ תקשורת בזמן אמת. כאשר יש בריות שדוחות לפעמים את קריאת הדואר האלקטרוני שהן מקבלות, הן מקפידות לרוב לבדוק רק הודעות נכנסות לאלתר, גם שהן בנהיגה ברכב הפרטי שלהן.
בשיעור של שמונים אחוזים מן ההודעות בוואטספ נקראות אך ורק בחמש הדקות הראשונות. הדבר פותח בפניכם חלון זמן די גדול, בפרט בכיוון של שליחות הודעות עם פן שיווקי. בעצם, הודעות בוואטספ זוכות לשיעורי פתיחה שאף אחד לא יכול ממש להתחרות בהם, שנאמדות בכתשעים ושמונה אחוזים, והן בשיעור של קליקים בין ארבעים וחמישה אחוזים לבין שישים אחוזים.
האם שיווק בוואטספ פותח בפניכם עוד הזדמנות להצגה של המוצרים או של השירותים שלכם לערב רב של לקוחות פוטנציאליים?
על פניו נראה, כי שיווק בוואטספ בהחלט פותח בפניכם עוד הזדמנות לשם הצגה של המוצרים או של השירותים שלכם לערב רב של לקוחות פוטנציאליים. הדבר נובע מהעובדה הפשוטה, שלאורה לכל חשבון עסקי בוואטספ יש פרופיל עסקי ממותג, אשר מלווה בכתובת בית העסק, בלוגו, בכתובת אתר האינטרנט, או בתמונה.
באפשרותכם אף להציג חלק מהשירותים או המוצרים שלכם, כמו גם את כולם, בשביל לספק לצופים בכם סקירה באופן כללי של כל מה שאתם מציעים ממש שם באפליקציה, מה שבהכרח יוסיף סוג של לגיטימציה לתקשורת, ואף ישפר את התדמית העסקית שלכם.
האם שיווק בוואטספ מסוגל לשפר את הקמפיין השיווקי שלכם?
ונחתום את דברינו, מתוך הסכמה מלאה, שלאורה שיווק בוואטספ מסוגל לשפר את הקמפיין השיווקי שלכם, בעודו יוסיף ערך בל יתואר לו. קיימות כל מיני תוויות קלות לשימוש לשם ניהול אנשי הקשר שלכם בקבוצות, לרבות – לידים מתערוכות, קהל יעד נאמן, או מנויי ניוזלטר, וכיוצא בזאת. מדובר אודות מדדי מעורבות אשר מוכיחים במידה וקראו באמת את ההודעות שלכם, לחצו עליהן או הגיבו.