קניית קישורים – כך תוכלו לעלות בתוצאות החיפוש של גוגל

קניית קישורים - כך תוכלו לעלות בתוצאות החיפוש של גוגל

הייתם רוצים לדעת האם כדאי לכם להשקיע כסף על קניית קישורים לטובת קידום אתרים אורגני? בואו נלמד האם קניית קישורים כיום היא אכן רלוונטית עבורנו או לא, ואם כן אז איך נכון לקנות קישורים על מנת ליעל את קידום האתר שלנו בואו נתחיל.

קניית קישורים איך זה מקדם את האתר שלנו בחיפוש – 

בואו נבין מהי חשיבות הקישורים ואיך זה בדיוק קשור לקידום האתרים שלנו, אומנם מעט יודעים זאת אבל בתחילת דרכה של גוגל היה לחברה שם אחר BackRub הם החליטו שהם רוצים להיות המנוע חיפוש הכי טוב בעולם, גוגל בוחנת את הקישורים ואת הכמות שלהם באתרים וכך מחשבת את הדירוג של אותו אתר בתוצאות החיפוש. המטרה הסופית של גוגל הייתה ועוד בתחילת דרכה היא דירוג אתרים בתוצאות ולא רק לפי מילת חיפוש, ככל שקיימים יותר קישורים חיצוניים שמפנים לאתר שלכם ככה תהיו מדורגים גבוה. גוגל הבינו שקישורים שמכוונים לאתר אינטרנט מסוים מצביע על איכות אמינות והרלוונטיות של האתר.

מה משמעות של קניית קישורים כיום ואיך זה משפיע על קידום העסקים שלנו – 

פעם היה ניתן להגיע לעמוד התוצאות הראשון רק בעזרת ריבויי ביטויים או ע"י קנייה של כמות גדולה של קישורים והרבה פעמים זה באמת היה עובד גם אם הקישורים לא היו כאלה איכותיים. מאז גוגל השתכללו והיום זה כבר לא ממש פשוט כמו שזה היה פעם. היום גוגל יודעת לזהות איזה קישורים הם טבעיים ואלו הם לא והרבה יותר בקלות מאשר פעם וחשוב מאוד לדעת זאת אם אתם רוצים לשדרג ולהביא את האתר שלכם להצלחה. גוגל מעדיפה היום לדרג ולקדם את הקישורים הטבעיים מאשר כאלה שהם לא.

בנוסף לכל זה יש גם את הסמכותיות של האתר המקשר שפעם לא הייתה כלכך רלוונטית כמו היום, היום גוגל חכמים מספיק על מנת לקבוע מידת סמכותיות של האתר המקשר שזה בעצם אומר: הערכה על המידה שבה האתר מוערך ע"י גולשים באינטרנט, ככל שהאתר המקשר מדורג ע"י גולשים יותר כך הוא יותר מומלץ וכך האתר יהיה יותר פרסומי, חשוב לזכור זאת בזמן שאנו בונים אתר אינטרנט ומתחילים תהליך שיפור וקידום. 

לסיכום –

בסופו של דבר ניתן לראות שקניית קישורים לאתרים על מנת לשפר ולקדם אותם הפכו לחלק מאוד מהותי ביימנו וגם בשנה שלנו היום שהיא כבר 2022 זה רק משתכלל וגודל, למרות זאת חשוב לזכור שזה לא באמת עיקר הדברים וקיימים דברים שלא ניתן להחליף אותם בשום דבר כמו למשל יצירת תוכן אוטנטי ואיכותי לאתר שלנו בסופו של דבר הכול מתחיל ונגמר שם, נכון שמאוד חשוב לבנות פרופיל עם קישורים טבעיים לשפר ולקדם את האתר שלנו אך גם מילות מפתח וגם התוכן הפנימי של האתר שלנו לא חשוב פחות מזה, על מנת לייצר תנועה באתר שלנו אנחנו חייבים לסקרן את הגולשים ולעניין אותם בתוכן שאנחנו מפרסמים, במהלך הזמן נוכל גם לפרסם את עצמנו ע"י אתרים מוכרים ברשת שיטמיעו את הלינק לאתר שלנו ונוכל להתחיל להתקדם מבחינת פרסום. הכי חשוב לא לרדת ברמת התוכן שהוא העיקר. בהצלחה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *