קידום אתרים – הדרך המהירה ביותר להיות הראשון במנוע חיפוש

קידום אתרים - הדרך המהירה ביותר להיות הראשון במנוע חיפוש

כולנו כיום "אושיות" גוגל, לפעמים נדמה שאין אדם שאינו יודע מזה גוגל והיום הוא כבר הפך לחברנו הטוב ביותר לגביי כל נושא. אבל לא כולנו יודעים איך הוא בדיוק פועל. כדי להבין איך ליצור קידום אתרים ומה זה SEO בואו קודם נבין מה בדיוק קורה כאשר עושים חיפוש. המנוע חיפוש שלנו לא באמת מחפש ומוצא את כל מה שקיים באינטרנט, גוגל לצורך העניין מוצא רק את המרחבים הנוחים לו, ללא קשר למילת מפתח שתכתבו.

אנחנו לצורך העניין מבצעים חיפוש בגוגל ובעצם הגוגל מציג לנו תוצאות מתוך האינדקס שלו שהוא הכין מראש מה שאומר שגוגל מראש מארגן לכם את התוצאות של החיפוש שלכם ומציג לכם את התוצאות לפי קטגוריות שונות בעיקר לפי התוכן הכתוב או על פי הכותרת, קידום אתר מבוסס על אלפי פעולות שונות אם באתר עצמו או באתרים אחרים כמובן. כמובן שהחיפוש מתבצע על הפופולאריות של האתר ועד כמה התוכן הינו איכותי וכמות הכניסות לאתר זה.

אז מה באמת הכי חשוב לדעת על קידום אתרים  – 

אחד הדברים החשובים ביותר זה מה בעצם אנשים מחפשים, חייבת להיות מילת מפתח בעלת חיפוש רב ככה הסיכוי שלנו להיות בין הראשונים בחיפוש, כמובן שזה תלוי בדרגת קושי שתוצג לכם במילת מפתח שלכם ברגע הבדיקה של הSEO. קידום אתרים כיום הוא נושא שאינו בדיוק כלכך פשוט ליישום כפי שזה נשמע, ההתמקדות פה היא לא רק במילים חזקות אלה גם בשילוב המילים הללו עם תוכן מקורי וחזק שיוצר סקרנות אצל הגולשים שאמורים להימשך לתוכן שלכם על מנת להיכנס דווקא לאתר שלכם וליצור בעצם את מצב קידום אתרים שאליו אנחנו שואפים.

המטרה היא הכותרת שלנו עם המילת מפתח החזקה שלנו שזה בעצם ה"רושם הראשוני" אבל אם התוכן אינו מעניין ולא קשור לכותרת לא באמת יצרנו תוכן אוטנטי ואמיתי ופגענו באמון הגולשים, מה שאומר שרוב הסיכויים שהם יותר לא יכנסו לאתר שלכם עקב תוכן לא אמין ואנחנו ממש לא רוצים שזה יקרה בשביל זה קיימים כלים על מנת לבדוק כמה חיפושים קיימים למילת המפתח שלנו וככל שכמות החיפושים עולה כך נדע שזה מילת מפתח מספיק חזקה, קיימת לנו אופציה נוספת המראה לנו את כמות התוכן שכבר קיים על הנושאים האלה ומטה גם מפורט לנו כמה בדיוק חיפשו את המילה שרשמתם.

כמות החיפושים המופיעים מותאמות לחיפוש חודשי. לאחר שמצאנו את המילה החזקה שלנו נוכל להתחיל להתאים אותה למשפטים שלנו כאשר אנחנו יוצרים תוכן או כותבים מאמר בנושא הרלוונטי לאתר שלנו.

לסיכום מה העיקרון החשוב ביותר בקידום אתרים – 

ברגע שנבין עד כמה חשובה מילת המפתח שלנו גם בכותרת כך גם בתוכן, אנחנו נתחיל לראות כמה זה הועיל לקידום האתרים שלנו, הרי ללא מילת מפתח חזקה הסיכוי שימצאו את האתר או תוכן שכתבתם ישאף ל0 ואת זה אנחנו ממש לא רוצים, למה חובה להתאים את התוכן שלנו לאתר שלנו? כמובן על מנת שתיווצר אמינות וכנ"ל התאמת הכותרת שלנו לטקסט שמשרה תחושה שהאתר הזה עומד מאחורי התוכן שהוא מציג לגולש.

הדברים האלה אומנם נראים מזעריים אך חשוב שתבינו עד כמה הם חשובים לגולש שקורא בדיוק עכשיו את התוכן שלכם באתר שלכם . השאיפה היא שכמה שיותר גולשים יקראו את העובדה הקשה שאתם מייצרים וככה על פי זה תוכלו גם להצליח להגיע לראש התוצאות במנוע חיפוש אפילו של גוגל ולזה אנחנו קוראים קידום אתרים. היו עקביים מדויקים וחשבו מה הגולש רוצה לקרוא בעצם מאוד חשוב לעשות שיעורי בית לפני זה, ממש כמו סקר שוק, מה הכי מחפשים כיום באינטרנט, היעזרו בכל האמצעים שיש לכם כיום על מנת למנף את עצמכם למעלה ותהיו הטובים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *