פוסט: סרטון אנימציה לעסק זהו מצרך חובה – וזאת הסיבה למה

סרטון אנימציה לעסק זהו מצרך חובה - וזאת הסיבה למה

ההתגוששות בשוק העסקי התחרותי היא כמעט בלתי נמנעת. לרוב, את אותו קהל יעד תרצינה לכבוש אינספור חברות שתגייסנה לשם כך מגוון משאבי שיווק במטרה ללכוד את תשומת ליבו של הלקוח ולשכנע אותו לרכוש שירות או מוצר ספציפיים דווקא באמצעותם ואחת הדרכים לתוצאה זאת היא בעזרת סרטון אנימציה לעסק.

הצרכן הממוצע מוצף באינספור תכנים ויזואליים פרסומיים המזמזמים באוזניו מנטרה אחידה: "בוא לרכוש דווקא מאיתנו…". לא פלא שהלקוחות הפוטנציאליים שלנו מוצאים עצמם רוויים תוכן מכירתי עד קבס בשלל קונספטים שיווקיים.

נראה אם כן שכדי למשוך לקוחות וגולשים ללגום מערכי המותג שלנו ולהתמלא תשוקה לצרוך מהם עוד – יש לנסות נוסחה חדשה. קראו על הדרך החדשנית לפרוש מהתחרות המיליטנטית על כל לקוח פשוט מפני שהוא כבר נמצא בכיס שלכם.

כוח המשיכה: הנוסחה הסודית בתחום השיווק 

3,000 מודעות פרסומיות ביום – זו הכמות הממוצעת אליה נחשף האזרח ישראלי הממוצע. חברת 'Statista' מציגה נתוני סקר של השקעת עשרות מיליארדי דולרים בפרסום ממומן בפייסבוק כשהתחום רק במגמת עלייה.

רבים מהעסקים נוכחו לדעת כי לכוח הוויזואלי של סרטון יש השפעה עצומה על הטמעת מסרים במוחות הלקוחות. כך נולדה תעשייה שלמה של סרטוני תדמית המציגים בשלל דרכים את ערכי החברה, תכונות מוצרים, סוגי שירותים והדרכה.

לעומת תוכן טקסטואלי הרי שסרטון אנימציה לעסק הוא בעל יכולת משיכה יוצאת מגדר הרגיל. הנטייה הטבעית של הלקוח היא להקליק על הסרטון במטרה לקבל גירוי חושי נוסף. מי מרוויח מכך? בעלי העסקים כמובן.

כשגם סרטון התדמית הופך לשיטת שיווק בנאלית

עם השנים הפכו סרטוני התדמית לחלק משיטפון שיווקי דיגיטלי כשהם חוזרים על מוטיבים דומים וצועקים בגרון ניחר: "אנחנו הטובים ביותר" למען האמת, הציבור כבר מאס גם באלו. היום במקום תחושת ריגוש מצופה יחוש הגולש לאות למראה סרטון תדמיתי נוסף המנסה למכור לו בר מים, קורס יוגה או שירותי חיסון לתרנגולות מחמד עד הבית.

רגע, אל ייאוש! לפני שאתם סוגרים את הפוסט הזה באשמת הורדת המורל אפשרו לנו להכיר לכם את הדבר הבא בעולם השיווק: סרטון אנימציה לעסק.

סרטוני אנימציה לעסקים

אחד מהכלים החזקים כיום למשיכת לקוחות והטמעת ערכי מותג של עסקים מתחומים שונים הינם סרטוני אנימציה שיווקיים.

סרטוני אנימציה מוכיחים את עצמם כאמצעים אפקטיביים ואטרקטיביים במידה רבה. הם מביאים אתם עניין וממד של חידוש ומושכים קהלי יעד מכל גיל, מין ומגזר לצפייה בהם.

למה דווקא סרטוני אנימציה?

  • סרטוני אנימציה משתמשים בטכנולוגיות הדמיה חדישות ומאפשרים העברת מסרים בדרך חווייתית מלאת עניין.
  • ניתן להתאים במדויק את הגישה הנכונה לקהל היעד הספציפי באמצעות ניתוח ומחקר מקדימים.
  • התסריט ניתן לכתיבה על ידי בעלי עסקים או אנשי מקצוע מומחים בתחומם.
  • סרטוני אנימציה מאפשרים השגת יעדים באמצעות שימוש בהומור המהווה כלי לזכירת זהות המותג והבטחת המותג של העסק.
  • ניתן להשתמש בדמיון כדי להמחיש בצורה ברורה יותר ללקוחות גם נושאים מורכבים.

מהי החברה האולטימטיבית לבניית סרטון אנימציה?

חשוב להיעזר בחברה בעלת ניסיון בעריכת סרטוני אנימציה תדמיתיים בדגש על הבנה עמוקה בתחומי המיתוג והשיווק. 

לנוחיותכם מומלץ לבחור בחברה המנגישה מעטפת שירותים הכוללת: ייעוץ אסטרטגי שיווקי, שירות כתיבת תסריט, עריכת  סרטון אנימציה לעסק ופרסום הסרטון בפלטפורמות הרלוונטיות בהם מצויים לקוחות פוטנציאליים.

סרטון אנימציה לעסק – הדרך שלכם לבלוט בעולם שטוף תחרות

כיום, סרטוני התדמית האנימטיביים מאפשרים לעסקים לעקוף בסיבוב ולחשוף מגוון קהלי יעד לתוכן שיווקי איכותי.

חשוב לבחור באנשי מקצוע מאסטרים בתחומם לבניית סרטון איכות אפקטיבי בעל תכונות המרה. 

את השאר תנו לסרטון לעשות.

אהבתם ? קראו גם את – 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נושאים

נוספו לאחרונה